Hundretusenvis av visninger på nett – solgt på første forsøk – langt over takst? Nei, dette er ikke «fake news» men realiteten for kundene våre som har valgt å satse på digital markedsføring i tillegg til de tradisjonelle salgskanalene!
Da Kaland & Partners, som første eiendomsmegler i Norge, høsten 2015 startet med annonsering av enkeltboliger via Google sitt displaynettverk, ble dette samtidig starten på en utvidet satsing i å markedsføre våre kunders boliger bredt på internett.
Gjennom den digitale markedspakken får våre boligkunder i dag sin boligannonse spredt gjennom Google, Facebook, Instagram og Schibsted. Vi satser både bredt og direkte for at våre kunders bolig skal nå ut til aktuelle boligkjøpere.
Digital markedsføring baserer seg på kunnskap, segmentering og eksponering. Vi legger vår ære i å håndtere hver boligkunde unikt, og derfor skreddersyr vi hver annonse basert på vår innsikt i markedet, erfaringer fra tidligere annonsering, remarketing og ikke minst definering av potensielle målgrupper. Våre digitale annonser håndteres og følges opp av personer gjennom hele annonseperioden slik at nettopp din bolig skal oppnå størst mulig synlighet og relevante visninger.
Gjennom hundrevis av utvalgte nettsteder, Facebook, Instagram og intensiv visning på ba.no sørger vår digitale markedspakke for at du skal få, sammen med de tradisjonelle kanalene som Hus & Hjem og finn.no, maksimal annonsering av din bolig.
Så, vurderer du å selge boligen din er det bare å ta kontakt. Med vår fornøydgaranti koster det ingenting å prøve. Les mer her …